Servis FVE

V rámci našich služeb nabízíme primárně našim zákazníkům na fotovoltaiku servis FVE, respektive preventivní prohlídky domácích fotovoltaických elektráren. Díky pravidelným kontrolám máte jistotu správné funkčnosti a optimálního nastavení Vaší elektrárny. Podívejte se, co zahrnuje naše služba servisu, v jaké frekvenci ji doporučujeme provádět a co vše zkontrolujeme.

Pravidelnými kontrolami instalace fotovoltaického systému se předchází problémům, které často vidíme ve zprávách.

Na prvním místě je pro V-systém vždy ochrana zdraví, života i majetku. Díky kontrolám tak můžete předejít i nepříjemným pojistným událostem.

Ty jsou prováděny s ohledem na revizní zprávu, není-li dohodnuto jinak.

Všem našim zákazníkům nabízíme v rámci doplňkových služeb po instalaci FVE uzavření servisní smlouvy. Díky servisní smlouvě automaticky dohlédneme na provádění periodických prohlídek systému. Periodické prohlídky provádíme zpravidla 1x ročně, není-li dohodnuto jinak. V návaznosti na výchozí revizní zprávu je součástí periodických prohlídek také opakovaná revize (zpravidla po 2 a 4 letech od zprovoznění elektrárny). Díky uzavření servisní smlouvy tak získáte balíček se zvýhodněnou cenou revize proti běžným cenám na trhu.

Takové servisní prohlídky jsou placenou službou, která je předem stanovena ve smlouvě. Prohlídky jsou hrazeny majitelem FVE.

Pravidelné preventivní prohlídky provádíme zpravidla v období od března do října (z důvodu předpokladu příznivého počasí). Přesný termín vždy s investorem domluvíme předem.

O každé periodické prohlídce je vyhotoven protokol, který vychází z kontroly jednotlivých prvků systému (viz tabulka níže).

Na FVE také můžeme provádět dálkový dohled prostřednictvím aplikace pro vzdálený dohled nad zařízením, jehož výstupem je rovněž kontrola správné funkčnosti systému FVE.

Odstranění případných nedostatků zjištěných při servisu FVE bude řešeno hned v průběhu servisní prohlídky. Součástí ceny servisu nejsou potřebné náhradní díly. Další případné úpravy dle požadavků zákazníka budeme řešit individuálně po předchozí konzultaci.

Co je součástí preventivní prohlídky? Pro představu uvádíme seznam kontrolovaných prvků. Kontrola prvků je vizuální a mechanická. V případě potřeby jsou zejména dotaženy všechny kontakty. Celý systém je zkontrolován termokamerou (díky kterému je možné odhalit např. přehřívání jednotlivých komponent).

Zjistíme-li jakékoliv nedostatky, další postup s investorem předem domluvíme.

Samozřejmě v rámci dané zakázky kontrolujeme jen ty prvky, které jsou součástí instalace. Není-li prvek součástí instalace a měli byste zájem o rozšíření FVE, o možnostech rozšíření se domluvíte přímo s technikem při preventivní kontrole (např. umístění wall boxu, doplnění dalších fotovoltaických panelů, rozšíření o baterie apod.)

Po provedení preventivního servisu vystavíme protokol o provedených úkonech.

PŘEDMĚT KONTROLYVIZUÁLNÍ KONTROLAMECHANICKÁ KONTROLA
CELÝ SYSTÉMkontrola termokamerou
ROZVADĚČ ELEKTROMĚROVÝumístění FVE označujících samolepek
jističe
ROZVADĚČ DOMOVNÍumístění FVE označujících samolepekdotažení všech kontaktů
jistící prvky dotažení zemnících svorek
ROZVADĚČ FVE DCumístění FVE označujících samolepekdotažení všech kontaktů
přepěťové ochrany DCdotažení zemnících svorek
ROZVADĚČ FVE ACumístění FVE označujících samolepekdotažení všech kontaktů
přepěťové ochrany DCdotažení zemnících svorek
STŘÍDAČ FVEumístění FVE označujících samolepekdotažení všech kontaktů
DC kabelydotažení zemnících svorek
AC kabely kontrola síťových kabelů
MET SVORKA dotažení zemnících svorek
FOTOVOLTAICKÉ PANELYúchyty panelů (MID, END)úchyty panelů (MID, END)
kabelová propojenídotažení zemnících svorek
KABELOVÉ TRASY uchycení tras
propojení tras
BATERIOVÉ ÚLOŽIŠTĚčistota bateriových článkůdotažení všech kontaktů
dotažení zemnících svorek
kontrola síťových kabelů
WALL BOXčistota wall boxudotažení všech kontaktů
dotažení zemnících svorek
kontrola síťových kabelů
AZ ROUTERkontrola krytudotažení všech kontaktů
dotažení zemnících svorek

Hlášení závad můžete provádět prostřednictvím e-mailu na kontakt: servisfve@v-system.cz, případně na telefonním čísle 317 725 749 (zákaznické centrum, po – pá 7:00-15:30).

Následující servisní zásah zahájíme do 48 hodin v pracovních dnech od nahlášení závady. Za prokazatelné nahlášení závady považujeme doručení popisu závady na e-mailovou adresu uvedenou výše.

Každý měsíc posíláme zajímavé informace, jak správně vytápět, větrat nebo získávat energii. Přihlášením souhlasíte s podmínkami.

Zadat nezávaznou poptávku

Přidat další přílohu

* Celková maximální velikost příloh je 10MB.

Přihlášení k odběru novinek

Přihlášení k odběru novinek

Děkujeme za Vaši poptávku.

Vaše poptávka byla úspěšně zaznamenána a putuje ke zpracování.
Kopie zadání Vám přijde obratem do e-mailové stránky.

Děkujeme za registraci.

Formulář byl úspěšně odeslán na info@v-system.cz

Děkujeme za registraci.

Formulář byl úspěšně odeslán.

Děkujeme za registraci.

Pokud byla úspěšná, informace o registraci přijde obratem do Vaší e-mailové schránky. Prosíme zkontrolujte si.